Candidate Relationship Management je anglické označenie pre riadenie vzťahov s uchádzačmi o zamestnanie. Spočíva v tom, že náborári definujú skúsenosti uchádzačov. Dôležitý je celkový zážitok z interakcie kandidáta na zamestnanie s potenciálnym zamestnávateľom počas celého náborového cyklu.
Je nápomocný pri tvorení zásoby talentov. Náboroví pracovníci ho využívajú pri nábore. Zahŕňa aktívnych, pasívnych a bývalých uchádzačov o zamestnanie (ktorí sa v minulosti možno neosvedčili, ale v budúcnosti sa osvedčia), hodinových kandidátov na pozíciu, pracovníkov na diaľku a zamestnancov na plný úväzok.
Spôsob riadenia vzťahov s uchádzačmi o zamestnanie priamo ovplyvňuje to, ako budú fungovať, keď sa stanú stálymi zamestnancami. Preto je riadenie vzťahov s uchádzačmi dôležité. Hodnotí ich úroveň angažovanosti a definuje zamestnaneckú skúsenosť.